سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

رتبه بالای کاشان در کشفیات و تخلفات شکار و صید در استان

کارشناس روابط عمومی و آموزش اداره حفاظت محیط زیست کاشان از رتبه بالای این شهرستان در کشفیات و تخلفات شکار و صید در استان اصفهان خبرداد.

ناهید عسگری،در گفتگو باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: شهرستان کاشان به علت قرار گرفتن در اکوتون زیستگاهی کوهستان و کویر دارای تنوع زیستی بالایی است که امر حفاظت و حراست از آن با تلاش مضاعف و مشارکت پرسنل اداری و کارشناسی انجام می‌شود و عامل کسب رتبه دوم این شهرستان در کشفیات و تخلفات شکار و صید در استان شده‌است.

وی با اشاره به اینکه کاشان رتبه بالای کشفیات و تخلفات شکار و صید را سال گذشته در استان اصفهان بر اساس برآورد اولیه داشت افزود: تعداد 34 متخلف شکار و صید در سال 94 دستگیر و 23 سلاح نیز کشف و ضبط شد که یکی از این سلاح‌ها غیر مجاز بود.

به‌گفته‌وی،74 مورد نیز پیگیری قضایی در این حوزه طی سال گذشته بو د که 38 مورد آن منتهی به صدور رای نهایی شد.

کارشناس روابط عمومی و آموزش اداره حفاظت محیط زیست کاشان اجرای آیین تقدیر معاون استاندار و فرماندار این شهرستان به پاس تلاش و کوشش حافظان عرصه‌های زیست محیطی ، کارشناسان و یگان حفاظت محیط زیست کاشان در حمایت از حیات حیوانات و تلاش برای حفظ و حراست از محیط زیست را خاطرنشان کرد و گفت:این اداره تعداد 99 پایش زیست محیطی معادن، 118 باز دید مرتبط با پسماند و حدود 750 پایش شبانه صنایع را در سال 94 انجام داد.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.