سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

یک‎هزار و 700 خانوار عشایری همدان زیرپوشش بیمه عشایری

رئیس امور عشایری استان همدان گفت: در حال حاضر در استان همدان یک‎هزار و 700 خانوار زیرپوشش بیمه عشایری قرار دارند که 80 درصد از جامعه عشایری را شامل می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمزه‌علی یزدانی اظهار کرد: در حال حاضر یک‌هزار و 400 خانوار عشایری با 500 هزار رأس دام در استان همدان مستقر شده‌اند.

وی با بیان اینکه امسال بارش نزولات آسمانی بسیار خوب بوده بیان کرد: به لطف خدا و بارش نزولات آسمانی مشکلی در ارتباط با وجود مراتع و یا کمبود آب در استان نداریم.
رئیس امور عشایری استان همدان در ادامه با بیان اینکه جامعه عشایری زیر 18 سال می‌توانند زیرپوشش بیمه عشایری قرار بگیرند، گفت: در این نوع بیمه پنج درصد از حق بیمه را خود افراد پرداخت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این نوع بیمه افراد می‎‌توانند از حداقل بیمه سالیانه 200 هزار تومان تا حداکثر آن که 350 هزار تومان است بهره‌مند شوند و زیر پوشش بیمه عشایری قرار گیرند.
یزدانی با اشاره به اینکه در استان همدان بیش از 80 درصد جامعه عشایر زیرپوشش بیمه عشایری قرار دارند، افزود: در حال حاضر در استان همدان یک‎هزار و 700 خانوار زیرپوشش بیمه عشایری قرار دارند.

وی گفت: در تلاشیم تا با ارائه آموزش‌های لازم و آگاهسازی جامعه عشایری پوشش بیمه عشایری را به صد درصد برسانیم.

انتهای پیام/د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.