سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

پرداخت کرایه حمل تشویقی به کشاورزان خراسان شمالی

مبلغی کرایه حمل تشویقی به کشاورزانی که گندم خود را به سیلوی دولتی بجنورد تحویل دهند، پرداخت می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گفت: کشاورزانی که گندم‌های خود را به سیلوی دولتی بجنورد تحویل دهند علاوه بر وجوه گندم مبلغی به‌عنوان کرایه حمل تشویقی به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

محمدابراهیم سهرابی اظهار داشت: امسال به‌منظور مدیریت خرید گندم و جلوگیری از هزینه‌های تحمیلی و بارگیری و حمل ‌و نقل مضاعف و بهبود کیفیت خرید گندم اداره غله و خدمات بازرگانی استان اقدام به پرداخت مبلغی به‌عنوان کرایه حمل تشویقی به کشاورزان کرده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان با اشاره به اینکه پرداخت این مبلغ کرایه حمل برای شهرستان‌های مختلف استان متفاوت است تصریح کرد: این مبلغ برای کشاورزان فاروج به ازای هر یک کیلوگرم گندم ۱۲۰ ریال و برای کشاورزان گرمه و جاجرم به ازای هر یک کیلوگرم ۱۸۰ ریال و برای کشاورزان راز و جرگلان به ازای هر کیلوگرم ۲۳۰ ریال است که علاوه بر وجوه گندم تحت عنوان کرایه حمل تشویقی به کشاورزان پرداخت می‌شود.

سهرابی گفت: مبلغ کرایه حمل برای کشاورزانی که گندم‌های خود را از شهرستان‌های شیروان، اسفراین، مانه و سملقان به سیلوی دولتی بجنورد تحویل دهند علاوه بر وجوه گندم به ازای هر یک کیلو گندم ۱۰۰ ریال به کشاورزان پرداخت می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اظهار داشت: با انجام این کار هزینه‌های تحمیلی مضاعف حمل‌ونقل و بارگیری برای کشاورز کاهش خواهد داشت.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.