سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص بیش از 2500 متر مربع فضای تبلیغاتی به موضوعات فرهنگی

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از اختصاص 2581 متر مربع فضای تبلیغاتی به مباحث فرهنگی، اجتماعی و اکران های مناسبتی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد محبی افزود: به منظور افزایش آموزش و آگاهی شهروندان از اکران های ملی و مذهبی، مباحث فرهنگی و اجتماعی، پیام های آموزشی، در شهر مشهد تعداد 62 تابلوی تبلیغاتی در اختیار سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: اختصاص 2581متر مربع فضای تبلیغاتی در محدوده های پرتردد سطح شهر شامل خیابان شهید رستمی، میدان بسیج مستضعفین،میدان بیت المقدس، بلوار معلم، میدان انقلاب، بلوار توس، میدان امام علی(ع)،بلوار ملک آباد،زیرگذر پارک ملت، چهارراه پروین اعتصامی و... گامی موثر در راستای ترویج فرهنگ اسلامی، رضوی و ارتقاء فرهنگ شهروندی و منش اجتماعی جامعه است.

محبی با تاکید بر توسعه همه جانبه فعالیتهای فرهنگی در پایتخت معنوی کشور بیان کرد: با توجه به اینکه استفاده از فضاهای تبلیغاتی برای آگاهی شهروندان از مباحث مختلف سطح شهر سبب آمادگی شهر مشهد برای رویداد مشهد 2017 خواهد شد شهرداری علاوه بر واگذاری 62 تابلوی تبلیغاتی به سازمان فرهنگی و تفریحی سالانه 10 درصد از فضاهای تبلیغاتی شامل بیلبوردها، تابلوهای منصوب بر روی پل ها و تلویزیون های شهری سطح شهر را به مباحث مختلف فرهنگی و اطلاع رسانی اختصاص داده است.

وی افزود: فرهنگ شهروندی ، جزء دغدغه های اصلی مدیران شهری و در زمره ی ضروری ترین مباحث کلان شهرداری مشهد مقدس است و بی شک روز به روز شاهد فراگیری سریع این موضوع در تمام موضوعات مهم و تاثیر گذار جامعه خواهیم بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.