سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی

جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف گسترش فرهنگ مطالعه در استان مرکزی برگزار می‌شود.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی امسال در 31 استان کشور برگزار می‌شود این جشنواره 14 سال متوالی به صورت استانی و ملی و به همت وازرت ارشاد برگزار می‌شود.
کمالوندی افزود: به‌ منظور برگزاری جشنواره بین‌المللی کتابخوانی رضوی‌ و تشکیل دبیرخانه‌های استانی، مدیران کل کتابخانه‌های عمومی 31 استان کشور به عنوان دبیران استانی این جشنواره مشخص شده‌اند.
وی تصریح کرد: در حال حاضر در سراسر کشور 3000 کتابخانه عمومی وجود دارد که باتوجه به تشکیل اتاق فکر و تفکرات نوین، پیش‌بینی می‌شود که امسال تعداد شرکت‌کنندگان در این جشنواره از 1500 به حدود 40 هزار نفر جهش داشته باشد.
مدیرکل کتابخانه‌های‌ عمومی استان مرکزی گفت : کتاب‌ اعترافات غلامان، دوست مهربان کبوترها و امام علی‌‌ابن موسی‌الرضا(ع) از جمله کتاب‌هایی است که برای این جشنواره انتخاب و معرفی شده و این مسابقه ویژه اعضای خانواده و اعضای کتابخانه‌ها است.
وی ادامه داد: مهلت شرکت در این مسابقه تا 20 تیرماه بوده و فروش کتاب‌ها با 65 درصد تخفیف همراه است و این شرایط برای شرکت‌کنندگان فراهم شده تا بتوانند کتاب‌ها را از طریق سایت و کانال تلگرام دانلود کنند و نیز این امکان برای نابینایان و افراد کم سواد و بی‌سواد نیز وجود دارد که برای شرکت در مسابقات از فایل های صوتی استفاده کنند.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، جشنواره ، رضوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.