سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

برگزاری مسابقات قرآنی فرهنگیان خراسان شمالی

چهارمین دوره مسابقات قرآنی فرهنگیان به مناسبت ماه مبارک رمضان در دارالقرآن بجنورد برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: این مسابقات در چهار رشته قرائت تحقیق، حفظ 10 جزء ،احکام و نهج البلاغه با حضور 70 نفر از منتخبان فرهنگی شهرستان های استان از روز سه شنبه اول تیر ماه به مدت یک روز در محل دار القرآن امام جواد (ع) بجنورد برگزار می شود.

علی اصغر ایزدی از شناسایی، جذب و هدایت نخبگان قرآنی و تشکیل حلقه های قرآنی به عنوان دو فعالیت ویژه و ابتکاری آموزش و پرورش استان نام برد و افزود: با توجه به برنامه پنج ساله ای که برای ترویج فرهنگ قرآن در کشور تدوین شده است امیدواریم با تشکیل حلقه های قرآنی 15 نفره در مدارس و دارالقرآنها، 45 هزار دانش آموز قرآنی در استان پرورش دهیم.

ایزدی ، احیای مراکز دارالقرآن، اجرای طرح فجر قرآن و ختم قرآن در 6دقیقه را از برنامه های قرآنی این اداره کل در ماه مبارک بیان کرد و گفت: سعی داریم تا با اجرای فعالیت های متنوع قرآنی در هدایت دانش آموزان و جوانان استان تاثیرگذار باشیم.

در استان 640 مؤسسه قرآنی مردمی، خانه قرآن شهری و روستایی و جلسات خانگی آموزش قرآن کریم زیر نظر اداره کل تبلیغات اسلامی این استان فعالیت می کنند.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.