سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هلند اولین حریف ایران در تورنمنت بسکتبال با ویلچر ترکیه

تیم ملی بسکتبال با ویلچر اولین دیدار خود را در تورنمنت ترکیه مقابل هلند برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی بسکتبال با ویلچر موفق شد رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه صاحب سهمیه پارالمپیک ریو شود، برنامه اردوهای آماده سازی مختلف را پیش بینی کرده است که براین اساس در تورنمنت بین المللی ترکیه که یک اردوی مشترک نیز است از ۵ تا ۹ تیرماه شرکت می کند.

در این تورنمنت علاوه بر ایران، تیم های میزبان ،هلند و کانادا نیز حضور دارند.همچون ایران، سه تیم دیگر شرکت کننده در تورنمنت بین المللی ترکیه برای حضور در بازی های پارالمپیک آماده می شوند.

طبق برنامه اعلام شده، نخستین دیدار تیم ملی ایران در این تورنمنت ۵ تیرماه و برابر تیم هلند برگزار می شود.تیم ایران دو دیدار دیگر خود را ۶ و ۷ تیرماه به ترتیب مقابل تیم های ترکیه و کانادا برگزار خواهد کرد.

بر اساس این برنامه و در ادامه تورنمنت بین المللی ترکیه، ۸ تیرماه دیدارهای مرحله نیمه نهایی برگزار می شود که طی آن و با توجه به جدول رده بندی رقابت های گروهی، تیم اول با تیم چهارم و تیم دوم با تیم سوم دیدار خواهند کرد. نهم تیرماه دیدار فینال و رده بندی برگزار می شود.

عباس آقا کوچکی سرمربی تیم ملی در این باره گفت: در این تورنمنت برد و باخت برای ما اهمیت ندارد و ما به دنبال آنالیز بازی تیم ها و شناخت نقاط ضغف و قوت ملی پوشان هستیم.

وی ادامه داد:صبح ها تمرینات را انجام می دهیم و مسابقات عصر برگزار می شود.کادر فنی تیم ملی قصد دارد که بعد از این تورنمنت ترکیب نهایی تیم ملی را مشخص کند.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.