سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

تبلیغات مسئله تحول آفرین در طول تاریخ

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: یکی از موضوعات که در طول تاریخ تحول آفرین بوده مسئله تبلیغات است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت السلام رحمت الله اروجی در جمع خبرنگاران باگرامیداشت یکم تیر روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی گفت:یکی از موضوعاتی که در طول تاریخ تحول آفرین بوده مسئله تبلیغ به معنای رساندن است و رسالت مبلغ هم رساندن پیام اصلی است.
اروجی خاطر نشان کرد: اکنون جنگ بین جبهه مخالف جمهوری اسلامی و طرفداران این نظام در اوج خود به سر می برد و شاهد هستیم جبهه مقابل در طول دوران تاریخ معاصر با حربه های مختلف تلاش خود را جهت ترور شخصیت نظام مقدس جمهوری اسلامی مصروف داشته اند.
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: باید همه متولیان امور فرهنگی با تمام توان، مجاهدانه و سخت کوشانه در عرصه اطلاع رسانی درست و تبلیغ ارزشهابه میدان بیایند تا عرصه بر جبهه مقابل تنگ شود.
اروجی افزود: گروه گسترده تبلیغ دین، گروه جامعه قرآنی، تشکل های دینی، کانون مداحان و کانون های فرهنگی تبلیغی از گروه های هدف سازمان تبلیغات اسلامی است.
وی اشاره داشت: سال گذشته هم اولین دوره مجمع کانون فرهنگی تبلیغی در کشور برگزار شد که استان اصفهان با بیش از 500 کانون فرهنگی تبلیغی جزء استانها ی برتر قرارگرفت.
این مقام مسئول همچنین به تاسیس مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا اشاره کرد وگفت: این مدارس با هدف تربیت متخصص در رشته علوم و معارف اسلامی در سراسر کشور تأسیس شدند که 10 باب از این مدارس در استان اصفهان قرار دارد.
اروجی بیان کرد: اصفهان یکی از استان های پیشتاز در عرصه فرهنگی دینی جهان اسلام مطرح است و اگر مسئولین ما را یاری کنند می توانیم در حد و اندازه و آوازه این دیار حرف برای گفتن داشته باشیم.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.