سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

ممنوعیت ورود خودرو به چهارباغ عباسی

بعدازظهر سه شنبه ها، ورود خودرو به خیابان چهارباغ عباسی ممنوع می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای طرح پویش مردمی ترافیک و سه شنبه‌های بدون خودروگفت: طرح پیاده راه سازی خیابان چهارباغ عباسی از اولین سه شنبه پس از ماه مبارک رمضان آغاز می شود.

علیرضا صلواتی افزود: شهروندان در زمان ممنوعیت ورود خودرو می‌توانند از وسایل حمل و نقل پاک تعبیه شده در این مسیر مانند دوچرخه‌ها، اسکوترها، درشکه، خودروهای برقی کوچک و موتورهای برقی برای حمل و نقل استفاده کنند.

وی با اشاره به در نظر گرفتن سنگفرش‌های مخصوص پیاده‌ راه برای کف سازی خیابان چهارباغ تاکیدکرد: در طول مسیر خیابان چهارباغ برنامه‌های فرهنگی متعددی آماده سازی و اجرا می‌شود و در کنار طرح های ترافیکی و فرهنگی که بسیار مهم هستند پیوست اجتماعی و امنیتی در نظر گرفته شده است تا همه به راحتی بتوانند از این مسیر پیاده بهترین استفاده را ببرند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با تاکید براینکه با پیاده راه شدن این مسیر، سیستم‌های حمل و نقل عمومی در دو خیابان موازی چهارباغ عباسی گسترش می یابد،گفت: مدت‌ها است پیاده راه کردن مسیر میدان امام علی (ع) تا سی و سه پل و میدان انقلاب در دست بررسی است و در حال حاضر باید اقدامات پیاده راه شدن میدان امام حسین (ع) تا میدان انقلاب عملیاتی شود .



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.