سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

توسعه شرکت های دانش بنیان

شرکتهای دانش بنیان در کرمان توسعه می یابند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان این مطلب را در دیدار مدیران 41 شرکت دانش بنیان فعال در استان کرمان اعلام کرد و افزود: با تلاش دولت برای حل مشکلات این شرکت‌ها ، در سه سال گذشته رتبه شرکت‌های دانش‌بنیان در استان کرمان از رده سی ام کشوری به رتبه دوازدهم رسیده است.

رزم حسینی با تاکید براینکه دولت ها به علت کمبود منابع، وجود بروکراسی اداری و مدیران نالایق نمی توانند طرحهای توسعه را به خوبی پیگیری نمایندگفت :هزار و 500 واحد راکد و نیمه فعال در استان کرمان شناسایی شده که از این مجموع فعال سازی 400 واحد در دستور کار قرار دارد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان نیز در این نشست به افتتاح ساختمان مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع اشاره کرد و گفت: در هر واحد دانشگاه آزاد کرمان یک مرکز رشد راه‌اندازی می‌شود و مصمم هستیم امسال هفت مرکز جدید رشد در این واحدها راه اندازی کنیم .

دراین نشست مدیران عامل شرکت های دانش بنیان استان کرمان هم به بیان پیشنهادات و مشکلات خود پرداختند و مهمترین مشکل خود را بحث نقدینگی و بازار فروش محصولات ذکر کردند که با دستور استاندار کرمان، پیگیری این مشکلات دردستور کار اداره کل امور اقتصادی استانداری قرار گرفت.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: توسعه ، دانش بنیان ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.