سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

احداث سیلوی مکانیزه در خرمشهر

سیلوی مکانیزه در خرمشهراحداث می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ قائم‌مقام مدیر عامل کارخانه آرد خرمشهر (بهمن‌شیر) گفت: درنظر داریم در خرمشهر هم سیلو احداث کنیم و درحال حاضر قرارداد راه‌اندازی خط چهار تولید کارخانه خرمشهر را با شرکت بولر امضا کرده‌ایم

سعید حاجی‌زاده افزود: خوشبختانه کارخانه آرد خرمشهر توان تامین آرد شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان را داشته و در حال حاضر هم آرد این شهرها را تامین می‌کند.

کارخانه دارای سیلوی سوله‌ای 60 هزار تنی ذخیره‌سازی گندم بوده که به صورت تمام‌مکانیزه است و در حال حاضر با توجه به اینکه در فصل برداشت گندم هستیم 40 هزار تن گندم ذخیره‌سازی کرده‌ایم.

وی گفت: 20 سال است که گندم‌ها جهت مصرف داخلی در کارخانه ذخیره می‌شوند و تا به حال هم به خارج از خرمشهر ارسال نشده است، حتی از گندم‌ شهرهای دیگر خریداری نکرده ایم البته در صورتی که نیاز به اختلاط باشد از شادگان، دزفول و یا شوش گندم تهیه می‌کنیم زیرا در صورتی که واریته گندم اختلاط شود آرد باکیفیت‌تری به دست می‌آید.

قائم‌مقام مدیر عامل کارخانه آرد خرمشهر با اشاره به تفاوت سیلوهای تمام‌مکانیزه سوله‌ای و استوانه‌ای افزود: ارتفاع سیلوهای سوله‌ای کم و طول آن زیاد است که هوادهی در این شرایط بهتر صورت می گیرد اما در سیلوهای استوانه‌ای ذخیره‌سازی به صورت ارتفاعی است. البته بازرسین مرکز بهداشت به صورت مرتب از سیلوهای کارخانه بازدید می‌کنند.

حاجی‌زاده به مشکلات و مسایل پیش روی کارخانه آرد بهمن‌شیر اشاره کرد و گفت: متاسفانه خرمشهر شهر محرومی است و تولید در این شهر به یکی از بزرگ‌ترین مشکلات تبدیل شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، کارخانه ، آرد ، خرمشهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.