سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

تغییرات جدید با 5 انتصاب در دانشگاه یاسوج

رئیس دانشگاه یاسوج با بیان اینکه تغییرات در مراکز آموزش عالی برای پیشبرد اهداف علمی انجام می‌شود از انجام تغییرات جدید با 5 انتصاب در دانشگاه یاسوج خبر داد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛محمودرضا رحیمی با اشاره به برنامه‌های دانشگاه یاسوج برای رشد علمی در این دانشگاه اظهار کرد: یکی از کارها و برنامه‌هایی که به جد در دستور کار قرار گرفته موضوع اجرایی شدن هر چه زودتر پارک علم و فناوری است.
 
این مسؤول ارشد دانشگاهی در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به همین منظور نشستی با استاندار برگزار کردیم و تصمیم‌گیری خوبی برای مکان‌یابی ایجاد پارک علم و فناوری در شهر یاسوج گرفته شد.
 
رئیس دانشگاه یاسوج عنوان کرد: یکی از بسترها و زیرساخت‌های مهم برای توسعه و پویایی استان ایجاد چنین مراکزی مانند پارک علم و فناوری است که تاکنون به هر دلیل این موضوع مغفول مانده بود.
 
رحیمی در ادامه اظهارات خود با اشاره به تغییراتی که در دانشگاه یاسوج انجام شده و در حال انجام است، اظهار کرد: این تغییرات برای کمک به رشد علمی دانشگاه ضروری است.
 
وی به تغییرات جدید اشاره کرد و یادآور شد: پنج تغییر جدید را در حال حاضر داریم که مدیر گروه جنگلداری، مدیر گروه تاریخ، مدیر گروه توسعه روستایی، مدیر گروه رشته مهندسی عمران و معاون پژوهش و فناوری دانشکده فنی و مهندسی هستند.
 
انتهای پیام/ف
برچسب ها: دانشگاه ، یاسوج ، انتصاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.