سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردرگمی بازیکنان ملوان/امتیاز ملوان به فروش می رسد

بازیکنان تیم فوتبال ملوان بندر انزلی این روز ها شرایط خوبی را سپری نمی کنند و همچنان سردرگم هستند .

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال وفوتسال گروه باشگاه خبرنگاران جوان ، بازیکنان تیم فوتبال ملوان بندر انزلی همچنان سردرگم هستند و نمی دانند که آینده چه می شود .در حالی که شنیده می شد ملوانان امتیاز لیگ برتری نفت تهران را خریداری کرده اند و فصل آینده را در لیگ برتر بازی خواهند کرد  این اتفاق نیافتاد و فدراسیون فوتبال مانع رخ داد این اتفاق شده است . به همین دلیل بازیکنان زیادی از این تیم جدا شدند بسیاری هم به همین دلیل حاضر نشدند تا با انزلی چی ها ثبت قرارداد کنند زیرا مطمئن نبودند که فصل آینده را حتما در لیگ برتر خواهند بود .

 عمق فاجعه اما جایی بود که باشگاه ملوان نام 5 بازیکن بزرگ این تیم را در لیست مازاد قرارداد و موجب حیرت خیلی ها شد . با این حال این بازیکنان که هرکدام به واسطه سابقه شان پیشنهاد های زیادی را از سایر تیم ها دارا هستند تا فوتبالشان را ادامه دهند . اما ظاهرا برخی از این بازیکنان از جمله پژمان نوری گفته که تا روز آخر منتظر پیشنهاد ملوانیهاخواهد ماند .



*امتیاز ملوان به فروش می رسد

خبرهای شنیده شده از انزلی نشان از آن دارد که ملوانان نمی خواهند در صورت لیگ برتری شدن در لیگ دسته اول تیم داری کنند .
در حالی که پیش از این برخی مدعی شده بودند که ملوانان می خواهند با تیم دومشان در لیگ دسته اول حاضر شوند . این اتفاق رخ نخواهد داد . دلیل آن هم بسیار واضح است . 
 زیرا انزلی چی ها توانایی تیم داری در دو جام را ندارد وما در فصل گذشته  شاهد این بودیم که ملوانان از ناحیه مالی مشکلات بسیار زیادی داشتند و حالا هم در حالی در لیگ حاضر می شوند که با هزینه ای نسبتا زیاد امتیاز نفت تهران را خریداری کرده اند .

حال باید منتظر ماند و دید تکلیف این تیم ریشه دار و قدیمی چه می شود . 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۴۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
اقاي تاج مباركت باشه به ارزوت رسيدي