سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

امضای سه سند همکاری خدمات بیمه ای برای شهرداری ها

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان قزوین از انعقاد سه سند همکاری درباره قراردادهای عمرانی و خدمات بیمه ای شهرداریهای استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛رضا طاهری افزود: تفاهم نامه سرمايه گذاری به ویژه در حوزه گردشگری و جذب سرمایه گذار به امضا رسید و یک قرارداد عمرانی هم با مشارکت شرکت ملی ساختمان و سازمان همیاری شهرداری های استان منعقد شد.

وی ادامه داد: همچنین به منظور حمایت حقوقی و قضایی به ویژه از شهرداری های کوچک که به دلیل نداشتن واحد و مشاور حقوقی بعضا با محکومیت های سنگینی مواجه می شوند، قراردادی با یک وکیل پایه یک دادگستری تنظیم شد.

طاهری در ادامه با اشاره به  طرح گردشگری شهر آبگرم گفت : به منظور جلب مشارکت بیشتر بخش خصوصی در اجرای طرح گردشگری شهر آبگرم و منطقه یله گنبد نشست های مشترک میان سازمان همیاری شهرداری های استان با سرمایه گذار طرح گردشگری و آب درمانی برگزارشد و ضمن بررسی روند پیشرفت طرح مطالعاتی امکان سنجی آن، موضوعات مورد نظر برای پیشبرد امور مطرح شده است.

وی برگزاری نشست مشترک تجار و بازرگانان روسیه با مدیران سازمان همیاری شهرداری های استان را از دیگر اقدامات انجام شده بیان کرد و گفت : در این برنامه درباره اجناس مورد نظر، رفع موانع صادرات و نحوه همکاری بحث وتبادل نظر شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان قزوین اضافه کرد: انجام فازهای مختلف طرح شهر آی تی  بررسی و پیگیری لازم در قالب نشست مشترک و ویدئو کنفرانس با شرکت سنگاپوری صورت گرفت.

طاهری همچنین از انعقاد قرارداد خرید جالیز و موزاییک برای شهر بیدستان به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان با رویکرد تنوع و کیفیت مطلوب در محل سازمان همیاری شهرداری های استان به عنوان بخش دیگری از فعالیت های این سازمان یاد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: امضا ، سند ، خدمات ، بیمه ، قزوین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.