سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

حدود 7 هزار و 300 نفر دانش‌آموخته بخش ‌کشاورزی در کرمانشاه عضویت دارند

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: حدود 7300 نفر دانش‌آموخته بخش ‌کشاورزی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه عضویت دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سیاوش سیفی گفت:حدودچهار هزارنفر از این افراد جویای کار هستند.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بخش کشاورزی کرمانشاه افزود: حضور فارغ التحصیلان بخش کشاورزی در کنار کشاورزان می تواند نقش مهمی در بالا بردن راندمان تولید محصولات کشاورزی داشته باشد.

سیفی سپس با اشاره به پتانسیل‌های بالای بخش کشاورزی استان،گفت: دستیابی به افزایش تولید در این بخش شدنی است، زیرا فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی می‌توانند در کنار کشاورزان نقش مهمی را در افزایش راندمان بخش کشاورزی در حوزه‌های مختلف ایفا کنند.

وی در ادامه علمی و مدرن کردن کشاورزی را یکی از مهمترین اهداف سازمان نظام مهندسی کشاورزی عنوانو ابراز امیدواری کرد: با همکاری بین کشاورزان و فارغ‌التحصیلان بتوان گام‌های مهمی را در راستای علمی و مدرن کردن هرچه‌بیشتر بخش کشاورزی برداشت.

سیفی در پایان گفت: به نظر می‌رسد با استفاده از توان علمی متخصصان بخش کشاورزی در کنار ظرفیت‌های استان کرمانشاه در حوزه کشاورزی می‌توان گام‌های مهمی را در راستای توسعه بخش کشاورزی در این استان برداشت.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، حدود ، نفر ، کشاورزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.