سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز چهاردهمین دوره از سلسله نشست های "دین، نشاط، زندگی" در حرم رضوی

چهاردهمین دوره از سلسله نشست‌های "دین، نشاط، زندگی" در قالب جلسات پرسش و پاسخ و با حضور اساتید و بزرگان حوزه و دانشگاه در حرم مطهر رضوی آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی با اعلام این خبر گفت: همه ساله ایام تابستان، این اداره به منظور هدفمند کردن زندگی و فراگیری آموزه‌ها و تعالیم دینی، محافل انس"دین، نشاط، زندگی" را در صحن جمهوری اسلامی برای زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج(ع) برگزار می‌کند تا علاقمندان بهره‌های معنوی و دینی را از این جلسات کسب کنند.

مهدی لسانی ادامه داد: در این جلسات که موضوعات مهدویت، روابط اجتماعی، ماه رمضان، خدامحوری در زندگی، خانواده موفق، اخلاق در زندگی الهی، جمعیت و فرزندآوری، زندگی آسان و آرام، تربیت دینی، رضایت اجتماعی، ازدواج در اسلام، امام رضا(ع) و زیارت، شادی و نشاط در اسلام و سبک زندگی اسلامی توسط اساتید مربوطه به بحث گذاشته می‌شود، شرکت کنندگان می‌توانند پرسش‌های خود را در موضوع مورد بحث مطرح و گره‌های ذهنی خود را باز کنند.

رئیس اداره پاسخگویی ابراز کرد: در این سلسه نشست ها اساتید برجسته حوزه و دانشگاه نظیر حجج‌اسلام و المسلمین ماندگاری، عباسی ولدی، پسندیده، تراشیون، سید ابوالفضل سرلک، محمدرضا موسوی نسب، فرازی، گلزاده، رضایی تهرانی، جلائیان عزیزی و محمد صابر جعفری سخنرانی می کنند و موضوعات مختلف را مورد بحث و بررسی قرار می دهند.

وی اعلام کرد: هدف از برگزاری سلسله نشست‌های "دین، نشاط، زندگی" هدفمند کردن زندگی و فراگیری آموزه‌ها و تعالیم دینی است و اساساً پرسش‌گری از جمله مسائل حیاتی و مهمی است که رشد و تعالی هر فکر و اندیشه‌ای وابسته به آن است و یکی از اصولی‌ترین اهداف معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، ایجاد بستر و فضای مناسب برای پرسش و پاسخ است، از این رو سلسله نشست‌های «دین، نشاط، زندگی» در تابستان پیش‌بینی شده است.

لسانی افزود: برای اینکه علاوه بر افزایش غنای محتواهای ارائه شده، تأثیرپذیری مطالب و مفاهیمی که مطرح می‌شود در سطح قابل قبولی باشد، در پایان این نشست‌ها به منظور ارزیابی سطح کیفی و میزان رضایت مخاطبان، مسابقاتی برگزار می‌شود و به نفرات برتر جوایزی از سوی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام//


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.