سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین ؛

تشریح برنامه های هفته ی مبارزه با مواد مخدر در استان

دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ مختار کرمی برپایی نمایشگاه های سیار و دائمی ،  برگزاری مسابقات ورزشی جام رمضان ، کارگاه های پیشگیری از مواد مخدر از مهمترین برنامه ی این هفته اعلام کرد.

دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در نشست خبری خود گفت: در کنار این برنامه ها دیدار با خانواده های شهدایی که در راه مبارزه با مواد مخدر به شهادت رسیدند و برگزار همایش از دیگر برنامه های این هفته است.

وی همچنین از بهبودی 21 هزار نفر از معتادین خبر داد و افزود: از این تعداد 350 نفر آن زن هستند که در حال حاضر با مراقبت های که انجام شد موجب بهبودی آنها شده است.

وی از مراکز درمانی معتادین کارتن خواب  هم گفت و اضافه کرد: 150 نفر از این افراد با مراقبت و برنامه های مختلف در کمپ به وضیعت مطلوب دست یافتند.

دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان از  اشتغال این افراد به عنوان یک امر مهم یاد کرد و گفت : تمام تمرکز ما در کمپ ایجاد اشتغال برای این گونه افراد است تا بعد از خروج بتوانند برای خود آینده ای بهتر رقم بزنند.

کرمی خاطرنشان کرد: 22 کمپ میان مدت ، 108مرکز درمانی با عنوان mmt، انجمن معتادین گمنام و کنگره ی60 وجود دارد که تلاش می کنند تا موجب بهبودی معتادین شوند.

وی  از وجود 3 کمپ برای افراد بی خانمان و کارتن خواب ها هم گفت و افزود: از این سه کمپ یک کمپ آن مربوط به بانوان است.

کرمی گفت : 46 درصد زندانیان استان در رابطه با موضوع مواد مخدر در زندان به سر می برند.

دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر  همچنین با اشاره به اینکه  محلات آلود به مواد مخدر پاکسازی شده  عنوان کرد: طی دوماهه ی گذشته کشفیات مواد مخدر 40درصد افزایش داشته است.

 اول تا پنجم تیر هفته ی مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده است.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.