سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

تولید برنامه رادیویی صدای دانشگاه یاسوج در شبکه دنا

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: در راستای تفاهم‌نامه فی مابین شبکه دنا و دانشگاه یاسوج، به زودی برنامه رادیویی «صدای دانشگاه» در صدا و سیمای استان تولید و پخش می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه یاسوج، در دیدار معاون و مدیران تولید و پخش صدای جمهوری اسلامی ایران مرکز استان با رئیس دانشگاه یاسوج بر تولید و پخش ویژه برنامه دانشگاهی تاکید شد.
 
رئیس دانشگاه یاسوج در این دیدار گفت: در عصر کنونی ضرورت تعامل سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی با رسانه‌های قوی و قابل اعتماد برای پیشبرد اهداف سازمانی، امری غیرقابل اجتناب است.
 
محمودرضا رحیمی با بیان اینکه دانشگاه یاسوج به عنوان دانشگاه مادر استان، رسالت خود را در تأثیرگذاری مثبت بر محیط پیرامونی خویش می‌بیند ابراز داشت: بدون شک اهداف عالیه هر دانشگاهی، ترویج و تبلیغ فرهنگ علم‌آموزی و دانش‌اندوزی است.
 
وی با اشاره به سخن رهبر فقید انقلاب که صدا و سیما را دانشگاه عمومی خواند، اظهار داشت: صدا و سیما باید در کنار ارگان‌ها و سازمان‌های آموزشی و فرهنگی باشد که بحمدالله این توان و اعتماد در رسانه ملی وجود دارد.
 
در پایان این دیدار در راستای تفاهم‌نامه دانشگاه یاسوج و صدا و سیمای استان، تولید و پخش برنامه صدای دانشگاه در آینده نزدیک مورد توافق قرار گرفت.
 
 انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.