سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

سیاست های اشتباه بانکی مشکلات تولید در کهگیلویه وبویراحمد

رئیس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی یاسوج گفت: بخش مهم مشکلات تولید استان گهگیلویه و بویراحمد به بانک ها و سیاست های اشتباه بانکی ختم می شود.

 
 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ جبار کیانی پور افزود: برخی بانک ها تعامل سازنده ای با بخش های صنعتی ندارند و همواره مشکلات حقوقی و اداری بین این دو بخش در جریان است.

وی اظهار کرد: نرخ سود بالای تسهیلات و قوانین دست و پاگیر از دیگر مشکلاتی است که بانک ها برای بخش تولید ایجاد کرده اند.

کیانی پور بیان کرد: برخی مواقع، امکان تسهیل کردن فرایند دریافت وام وجود دارد اما بانک ها با استفاده از قوانین و بخش نامه های گوناگون و دست و پاگیر از این کار جلوگیری می کنند.

وی عنوان کرد: در حالی که ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به ریاست معاون اول رییس جمهور و ستاد تسهیل استان توقف همه اجرائیات قضایی علیه بخش تولید را تصویب کرده اند اما در استان کهگیلویه و بویراحمد بانک ها این مصوبه را اجرا نمی کنند.

کیانی پور بیان کرد: در حالی که همه ارکان نظام جمهوری اسلامی پیگیر فعال کردن صنایع راکد هستند بانک ها واحدهای مشکل دار را به سمت دستگاه های قضایی می برند و همکاری های لازم را ندارند.

وی اظهار کرد: به دلایل مشکلات زیادی از جمله تحریم های جهانی و رکود، واحدهای صنعتی با مشکل رو برو شده اند که همه برای خروج از این وضعیت بسیج شده اند.

کیانی پور گفت: براساس مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، سازمان های مرتبط با تامین اجتماعی، مالیات و بانک ها باید همکاری لازم را با واحدهای راکد داشته باشند.

وی افزود: همه این شرایط برای خروج بخش تولید از وضعیت رکود و ایجاد اشتغال است و همه اینها در نهایت به سود همه بخش های کشور خواهد بود.

کیانی پور بیان کرد: شایسته است در راستای حمایت از تولید ملی، بانک ها و دستگاه های اجرایی با ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همکاری کنند.
 
 
انتهای پیام /ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.