سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

استقبال مردم از مراسم ترتیل قرآن کریم در مصلای اعظم تبریز

مسئول اجرایی مراسم مصلای اعظم تبریز گفت: مراسم ترتیل قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان با حضور اساتید بزرگ هر روز در محل مصلای اعظم با استقبال زیادی همراه بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ قربانی با اشاره به استقبال گسترده مردم از مراسم ترتیل قرآن کریم افزود: این مراسم هر روز با قرائت یک جز از قرآن کریم بعد از نماز ظهر در ساعت 14:45 دقیقه شروع شده که خوشبخانه از همه احاد جامعه اعم از کودک، نوجوان، میانسال و مسن در این مراسم حضور دارند.

وی تصریح کرد: در مراسم ترتیل قران 16 قاری قرآن شرکت دارند که از سوی شورای عالی قرآن از تهران تائید شده اند که این سازمان زیر نظر دفتر مقام معظم رهبری است.

مسئول اجرایی مراسم مصلای اعظم تبریز در خصوص قاریان و حافظان شرکت کننده در مراسم بیان کرد: در این مراسم از اساتید برتر و حافظان رتبه اول بین المللی قرآنی نیز حضور دارند.

قربانی گفت: از حافظان کل قرآن که در مسابقات بین المللی مقام اول را کسب کرده اند محمد صادق زارعان و وحید غفران نیا در این مراسم شرکت دارند.

وی همچنین خاطر نشان شد: مراسم ترتیل قرآن کریم در مصلای اعظم تبریز با همکاری سازمان صداوسیما، شهرداری تبریز، اداره کل ارشاد، بنیاد مصلی، مهد قرآن استان، سازمان اوقاف و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

لازم به ذکر است; روزهای جمعه به دلیل اقامه نماز جمعه مراسم ترتیل قرآن کریم با یک ساعت تاخیر در ساعت 15:45 دقیقه برگزار می شود.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.