سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

همایش روحانیان اهل تشیع و اهل سنت در شاهین دژ

همایش روحانیان اهل تشیع و اهل سنت شاهین دژ برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، دراین همایش دکتر محبی نیا نماینده مردم میاندوآب ،شاهین دژ وتکاب در مجلس شورای اسلامی به نقش روحانیان در تبیین اندیشه های اسلام و قرآن اشاره کرد و افزودروحانیان طلایه داران و حدت وهمدلی بین شیعه وسنی در جهان اسلام هستند .

وی همچنین بابیان اینکه عزت وعظمت کنونی روحانیان در سایه نظام پربرکت انقلاب اسلامی است افزود: روحانیون باید در جهت حفظ وپاسداری ازآرمانهای انقلاب اسلامی تلاش کنند

وی به اشاره به توطئه های استکبار جهانی گفت :امروز گروههای تکفیری و وهابیت بزرگترین خطریست که جهان اسلام را تهدید می کند و روشنگری و بیان حقایق به مردم رسالت خطیر روحانیان اهل سنت و شیعه است .

محبی نیا همچنین با اشاره به ظرفیت بزرگ روحانیون در جامعه گفت: روحانیون اهل سنت وشیعه دارای جایگاه بزرگی در بین مردم هستند که باید از این ظرفیت در جهت ایجاد وحدت وهمدلی و انتقال مفاهیم دینی به مردم بخصوص نسل جوان اقدام کنند .

وی انقلاب اسلامی را تداوم اندیشه اسلام ناب محمدی ص و پیام قرآن کریم عنوان کرد که بایستی در راستای تقویت پایه های نظام اسلامیمان ضمن تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در برابر توطئه های دشمنان با اقتدار حرکت ودر سنگر دینی واسلامی به وظایف خود عمل و با وحدت وهمدلی مسیر رشد وترقی را طی کنند .

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.