سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

مزاحم اينترنتی دستگیر شد

مردی جوان که در پی جواب رد خواستگاری، از طريق شبکه های اجتماعی مزاحم پدر دختر مورد علاقه اش شده بود شناسايی و دستگير شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور گفت: در پي شكايت مردي ميانسال مبني بر درج مطالب توهين آميز و آگهي جعلي در شبکه هاي اجتماعي با مشخصات وي از سوي فردي ناشناس موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس فتاي شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ اکبر آقابيگي افزود: کارشناسان پليس فتا با يک سري تحقيقات فني عامل انتشار مطالب توهين آميز و آگهي هاي جعلي را شناسايي و با هماهنگي قضايي دستگير کردند.

وي تصريح کرد: متهم 21 ساله که در ابتدا منکر هرگونه جرمي بود در مواجهه با مستندات ديجيتالي کشف شده به بزه انتسابي اعتراف و اظهار داشت حدود يک سال قبل براي ازدواج به خواستگاري دختر شاکي رفتم و در پي جواب رد در خواستگاري؛ از طريق درج آگهي هاي جعلي و مطالب توهين آميز عليه پدر دختر مورد علاقه ام در شبکه هاي اجتماعي درصدد انتقام برآمدم.

سرهنگ آقابيگي با اشاره به معرفي متهم به دادسرا خاطر نشان کرد: هر كسي كه به هر نحو اقدام به مزاحمت و هتك حيثيت در محيط مجازي کند بر اساس قانون جرائم رايانه اي افزون بر اعاده حيثيت به حبس و جزاي نقدي محكوم مي شود.

انتهای پیام/س - س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.