سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

آذرخش در گام نخست مهمان میثاق شد/ نارنجی پوشان همچنان بلاتکلیف

تیم آذرخش بندرعباس در هفته نخست از فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور مهمان تیم میثاق تهران خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر فوتسال عصر دیروز با حضور نمایندگان 14 تیم شرکت کننده برگزار شد که بر این اساس هفته نخست این پیکارها از هفتم مرداد آغاز خواهد شد.
طبق قرعه کشی انجام شده تیم آذرخش بندرعباس در هفته نخست هفتم مرداد مهمان تیم میثاق تهران است و در هفته دوم پانزدهم مرداد میزبان تیم شهرداری ساوه خواهد بود.
البته سرنوشت حضور یا عدم حضور نارنجی پوشان بندرعباسی در رقابت های فصل جدید لیگ برتر فوتسال به دلیل مشکلات مالی همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.
این در حالیست که در روزهای اخیر اخباری مبنی بر فروش امتیاز این تیم هم شنیده شده است، هرچند که مسئولان باشگاه و استان در فاصله اندک باقی مانده به شروع رقابت ها هنوز پاسخ شفافی به این موضوع نداده اند.
تیم فوتسال آذرخش سرخون بندرعباس سال گذشته در نخستین تجربه حضور خود در لیگ برتر کشور با قرار گرفتن در مکان هفتم جدول به عنوان پدیده و تیم اخلاق لیگ لقب گرفت.
طبق اعلام کمیته فوتسال تیم های شرکت کننده در فصل جدید لیگ برتر فوتسال باید حداکثر تا 31 تیر مدارک لازم و هزینه ورودی( 30 میلیون تومان) را به سازمان لیگ ارائه کنند چرا که در غیر این صورت از جدول مسابقات حذف و تیم دیگری جایگزین خواهد شد.
ضمن اینکه در فصل جدید لیگ برتر فوتسال اگر تیمی در هر مسابقه شرکت نکند علاوه بر اینکه آن بازی سه بر صفر به سود حریف می شود بستگی به اهمیت بازی و با نظر سازمان لیگ  ۳ تا ۹ امتیاز از تیم خاطی کسر خواهد شد.
هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال از ۷ مرداد ۹۵ آغاز می شود.این مسابقات به دلیل حضور تیم ملی در رقابت های جام جهانی پس از بازی های هفته چهارم تا ۲۵ مهرماه تعطیل خواهد بود.
بنا بر تصمیم سازمان لیگ فوتسال ۱۶ اسفند ماه لیگ برتر به پایان می رسد.نیم فصل لیگ برتر نیز ۱۳ آذر خواهد بود و تعطیلات آن تا اول دی ادامه دارد.
برنامه کامل بازی های هفته اول و دوم لیگ برتر فوتسال به شرح ذیل است:
هفته اول
 7مرداد
یاسین پیشرو قم – فرش آرا مشهد
مقاومت البرز- گیتی پسند اصفهان
شهرداری ساوه- منصوری قرچک
شهروندساری- ملی حفاری خوزستان
میثاق تهران- آذرخش بندرعباس
دبیری تبریز- مس سونگون
8مرداد
ارژن شیراز- تاسیسات دریایی تهران
هفته دوم -15 مرداد
مقاومت البرز- یاسین پیشرو قم
منصوری قرچک- فرش آرا مشهد
گیتی پسند- شهروند ساری
آذرخش بندرعباس- شهرداری ساوه
ملی حفاری خوزستان – ارژن شیراز
مس سونگون- میثاق تهران
تاسیسات دریایی-  دبیری تبریز
انتهای پیام/ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.