سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سه پایگاه ثابت و دو پایگاه سیار برای سنجش سلامت نوآموزان

سنجش سلامت نوآموزان کهگیلویه و بویراحمدی در 5 پایگاه ثابت و سیار انجام می‌شود.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مختار احمدی با اشاره به برنامه‌های آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد برای سال تحصیلی جدید اظهار کرد: آموزش و پرورش از هم اکنون برنامه‌های مختلفی برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید دارد.
 
این مسؤول در آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از برنامه‌ها، طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
 
وی با بیان اینکه این طرح در پنج پایگاه در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود، افزود: این پایگاه‌ها شامل سه پایگاه ثابت و همچنین دو پایگاه سیار در استان است.
 
احمدی با نام بردن از شهرستان‌هایی که پایگاه‌های ثابت و سیار در آن‌ها قرار دارد، افزود: تعداد سه پایگاه ثابت در شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت خواهد بود.
 
وی با اشاره به پایگاه‌های سیار در شهرستان‌های استان گفت: پایگاه‌های سیار نیز در شهرستان‌های باشت، چرام، لنده، بهمئی و دنا خواهند بود.
 
این مسؤول در آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این تعداد پایگاه ثابت و سیار، تعداد 13 هزار نوآموز را در سراسر استان مورد سنجش قرار می‌دهند.
 
کارشناس مسؤول  سنجش در اداره‌کل آموزش و پرورش استان با بیان اقداماتی که در این پایگاه‌ها صورت می‌گیرد، افزود: این تعداد نوآموز در زمینه‌هایی مانند وزن و قد، شنوایی، بهداشت، دندانپزشکی و بینایی مورد سنجش قرار می‌گیرند.
 
این مسؤول در خصوص نحوه و چگونگی انجام این کار گفت: والدین باید به مدارس مراجعه کرده و پس از اخذ فرم مورد نیاز به این تعداد پایگاه ثابت و سیار در نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کنند  
 
وی گفت: اولیاء دانش‌آموزان باید به مدارس مراجعه و فرم مراجعه به پایگاه‌های سنجش را دریافت و پس از آن به این پایگاه‌ها تا پایان شهریور مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/ف - س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.