سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

پرداخت مطالبه گندم کاران در سریع ترین زمان ممکن

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام با ذکر اینکه 2 هزار و 400 میلیارد ریال از مطالبه های کشاورزان گندم کار ایلامی تاکنون پرداخت شده است وعده داد: بقیه مطالبه این کشاورزان نیز در سریع ترین زمان ممکن پرداخت می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ کامران سلیمان پور اعلام کرد: 400 میلیارد ریال از مطالبه کشاورزان باقی مانده که این پرداختی ها مربوط به خرید هایی است که به تازگی از سوی شرکت انجام شده و هیچ یک از کشاورزانی که مدت زیادی از خرید گندم آنها گذشته مطالبه و بدهی به این شرکت ندارند.

سلیمان پور اضافه کرد: از ابتدای فصل برداشت تاکنون 234هزار تن گندم دروم و معمولی از کشاورزان استان ایلام به صورت تضمینی خریداری شده است که 67 هزار تن آن را گندم دروم و 167 هزار تن دیگر را گندم معمولی تشکیل داده است.

وی افزود: کار برداشت و خرید تضمینی گندم از کشاورزان حوزه جنوب به اتمام رسیده و عملیات برداشت و خرید این محصول از کشاورزان مناطق شمالی استان آغاز شده است.

فرایند برداشت و خرید تضمینی گندم استان ایلام از 20 فرودین ماه امسال شروع شده و تا اوایل شهریورماه سال جاری ادامه دارد.

پیش بینی می شود تا پایان فصل برداشت در مرداد ماه، بیش از 250 هزار تن گندم مازاد کشاورزان استان ایلام خریداری شود این در جالی است که در سال زراعی گذشته میزان خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان 150 هزار تن بوده است.
 
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.