سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به زودی در ایران

تاسیس فدراسیون بین المللی هندبال کشورهای حوزه دریای خزر

رییس فدراسیون هندبال از تاسیس فدراسیون بین المللی هندبال کشورهای حوزه دریای خزر در کشورمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،ابوالحسن مهدوی رئیس فدراسیون هندبال در گفت و گو با رادیو ورزش گفت: فدراسیون بین المللی هندبال کشورهای حوزه دریای خزر به زودی با پیگیری های فدراسیون هندبال کشورمان در ایران فعال می شود. این فدراسون شامل کشورهای ترکمنستان، قزاقستان، روسیه و آذربایجان می باشد. مشابه این فدراسیون در کشورهای حاشیه دریای بالتیک و دریای سیاه هم وجود دارد. هدف اصلی تاسیس چنین فدراسیونی پیاده کردن  توافق نامه ها و تفاهم نامه هایی است که مورد تائید فدراسیون جهانی است هم چنین بهره مندی از توانمندی روسیه در جهت ارتقای هندبال کشور. ضمن اینکه کشورهای آذربایجان و قزاقستان نیز در هندبال بانوان بسیار قوی هستند. 
رئیس فدراسیون هندبال درباره برگزاری مسابقات هندبال کشورهای اسلامی بیان کرد: این سری از مسابقات در سال ۲۰۱۸ با حضور حدود ۱۲ کشور اسلامی که در هندبال مطرح هستند مانند قطر، الجزایر، تونس، مصر و... برگزار می شود و با توجه به اینکه در سال ۲۰۱۸ تبریز به عنوان پایتخت فرهنگی و گردشگری جهان اسلام معرفی شده این شهر تامین منابع مالی برگزاری این مسابقات را تقبل کرده است. 
وی در مورد تهیه سند چشم انداز فدراسیون هندبال تصریح کرد: از سال گذشته در جلسه ای با حضور ۱۶۰ تن از بزرگان هندبال کشور تدوین چشم انداز ۸ ساله هندبال کشور را شروع کردیم و بصورت کارشناسی کار را دنبال می کنیم. این چشم انداز کاملا عملیاتی، راهبردی و اجرایی است. تا پایان ماه مبارک رمضان نیز چشم انداز را به شکل یک جزوه رسمی ارائه خواهیم کرد. 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.