سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

اشتغال ٤٠٠ نفر از مددجویان تحت پوشش كمیته امداد

مدیر كمیته امداد لارستان از اشتغال ٤٠٠ نفر از مددجویان تحت پوشش كمیته امداد در سال گذشته در لارستان خبر داد.

‎به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هوشنگ دلاور گفت: در راستای توانمند سازی و استقلال اقتصادی خانواده های تحت پوشش ، كمیته امداد لارستان توانسته سال گذشته با پرداخت ٤٥ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به مدد جویان، تعداد ٣٤٥ طرح اشتغال زایی را اجرا كند.
‎وی با بیان اینكه این تسهیلات در قالب مشاغل خانگی، كارانگیزی و خوداشتغالی به مدد جویان پرداخت شده است افزود: ٤٠٠ نفر از افراد تحت پوشش كمیته امداد لارستان با دریافت این تسهیلات از مبلغ ٥٠ میلیون ریال تا ٤٥٠ میلیون ریال توانسته اند در زمینه های تولیدی، صنعتی، خدماتی، كشاورزی و دامداری هم برای خود و هم برای افراد دیگر ایجاد شغل كنند و خودكفا شوند كه این نسبت به سنوات گذشته افزایش ١١ درصدی را نشان می دهد.
‎مدیر كمیته امداد امام خمینی ( ره ) لارستان همچنین از توزیع بیش از 1 هزار بسته غذایی در ماه مبارك رمضان بین خانواده های تحت پوشش خبر داد .
‎هوشنگ دلاور با بیان اینكه ارزش هر بسته غذایی ٤٠٠ هزار ریال است افزود: از آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون خیران، حامیان ایتام و نیکوکاران لارستانی بیش از یک‌هزار سبد غذایی شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه، قند و شکر به کمیته امداد لارستان اهدا کرده‌اند و توسط این نهاد و مراکز نیکوکاری بین نیازمندان توزیع شده است.
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.