سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات تنیس جام رمضان

چهره فینالیست‌ها مشخص شد

تنیسورهای برتر جواز حضور در فینال رقابت های جام رمضان را بدست آوردند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله نهایی و نیمه نهایی رقابت‌های تنیس جام رمضان آپت ( بزرگداشت کامبیز درفشی جوان ) در زمین‌های مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

در مرحله نیمه نهایی بخش انفرادی رده سنی زیر ۱۴ سال روهام عباسی با نتیجه ( ۱-۶ و ۴-۶ ) سهراب دگمه چین را مغلوب کرد و ماهان میر معزی با نتیجه ( ۳-۶ ، ۶-۴ و ۲-۶ ) مقابل محمد عرفان درویش نوری شکست خورد تا نمایندگان تهران و گیلان به فینال برسند . در رده سنی زیر ۱۸ سال محمد کارگران اروجی از فارس با نتیجه (۰-۶ و ۰-۶ ) مسیح هژبری از کرمان را برد و با انصراف آرمین رستمی از تهران ، بنیامین داوودی از خوزستان به فینال رسید . 

همچنین در بخش دونفره نیز تنیسورها در رده سنی زیر ۱۴ و زیر ۱۸ سال برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان زوج سهراب دگمه چین – ماهان میر معزی با نتیجه ( ۵-۱۰ ، ۶-۲ و ۱-۶ ) محمد عرفان درویش نوری و سینا یوسف زاده را شکست دادند و قهرمان رده سنی زیر ۱۴ سال شدند .

در فینال رده سنی زیر ۱۸ سال نیز تیم محمد کارگران اروجی – بیژن مخابری با نتیجه ( ۰-۶ و ۱-۶ ) کیا کهنمویی – بنیامین داوودی را مغلوب کردند و جام قهرمانی را از آن خود کردند. 

این رقابت ها از ۲۲ خرداد ماه و با حضور ۲۰۳ تنیسور در مجموعه ورزشی آزادی آغاز و امشب با معرفی نفرات برتر بخش انفرادی به پایان می رسد.

سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده سینا ابراهیمیان داور نشان سفید کشورمان است.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.