سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه تربت جام؛

سنگ اندازی در جذب سرمایه گذار و توسعه صنعت قابل قبول نیست

امام جمعه تربت جام گفت: با توجه به اینکه منطقه تربت جام با بحران آب کشاورزی مواجه است می طلبد که به سمت استقرار صنعت حرکت کنیم و سنگ اندازی در جذب سرمایه گذار و توسعه صنعت قابل قبول نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد: حجت الاسلام سیدعلی موسوی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع مسئولان نظام افزود: مدیران اجرایی اگر مرتکب گناه شخصی، اجتماعی، سیاسی شوند به اسلام، امنیت و استقلال کشور تاثیر می گذارد.

وی گفت: اگر مدیران طوری عمل کنند که یک نفر از نظام دلخور شود عمل آنان جزء گناهان سیاسی، اجتماعی، کاری و حق الناس محسوب می شود.

حجت الاسلام موسوی فر با اشاره به استقرار صنعت در منطقه تصریح کرد: مدیران باید مسایل عمومی کشور را در نظر بگیرند و از مصلحت اداره خود در استقرار صنعت صرف نظر کنند و هر سنگی که جلوی تولید اشتغال و جذب سرمایه گذار را بگیرد قابل پذیرش نیست.

وی خاطرنشان کرد: حفظ اصل نظام جمهوری اسلامی، تولید و اشتغال باید اولویت اول مدیران شهرستان باشد.

امام جمعه اهل سنت تربت جام هم با تاکید بر جذب سرمایه گذار گفت: منطقه در آینده با بحران کم آبی مواجه خواهد شد و کشاورزی تعطیل می گردد بنابراین به ناچار باید به سمت صنعت برویم.

وی تصریح کرد: مدیران برای صنعتی شدن منطقه سنگ اندازی نکنند و چوب لای چرخ سرمایه گذار نگذارند و با رایزنی با مقامات بالاتر در جذب سرمایه گذار تلاش کنند.

انتهای پیام//

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.