سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزنامه ها از فضای مجازی چه می گویند؟

هشتک - چالش - فیش های حقوقی/دریچه‌ای تازه برای "اپل" باز شد/نقش گجت های پوشیدنی در یورو 2016

به گزارش خبرنگار اخبارداغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه های مختلف کشور از جمله قانون، ایران، کسب وکار و... نگاهی به سوژه های روز فضای مجازی داشته اند که از آن جمله می توان هشتک چالش فیش حقوقی، دریچه ای تازه برای اپل و نقش گجت های پوشیدنی دریورو  2016 را نام برد.

 روزنامه قانون

روزنامه قانون  موضوعی که جامعه همیشه با آن دست و پنجه نرم می کند را از دغدغه های مهم خود دانسته  و مورد چالش و بررسی قرار داده، کودکان کار، موضوع دردناکی است همیشه مورد بحث بوده و خواهد بود، ماجرا از این قرار است که رونامه قانون در صفحه اقتصاد خود شرایط سخت زندگی کودکان کار را مورد بحث و بررسی قرار داده و آسیب ها و معضلاتی که هم گریبان خود آنها است و باعث به وجود آمدن هنجارهای اجتماعی می شود. حال از این معضل که بگذریم به موضوع اصلی  مورد بحث روزنامه  قانون آن هم فیش حقوقی مدیران دولتی که به تازگی هم در فضای مجازی بارها منتشرشده می رسیم این روزنامه به طورکلی رقم درآمد افراد مختلف جامعه را مورد بررسی قرارداده از کودکان کار گرفته تا کارمندان دولت و مدیران دولتی این موضوع مطرح می شود که رقم درآمدی افراد مختلف با عنوان های گوناگون  متفاوت است.





روزنامه ایران

روزنامه ایران درصفحه فناوری خود ، موضوع پیشرفت تکنولوژی در اپل را مورد چالش و بررسی خود قرار داده است ماجرا از این قرار است که با توجه به سقوط سهام اپل نسبت به کمپانی رقیب خود جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان پیشین خود جنبه حیاتی برای این غول دنیای فناوری پیداکرده ،این موضوع بیانگر این است که اپل باید بکوشد تا مشتریان خود را راضی نگهدارد. در ادامه این روزنامه موضوع های کاهش درآمد اپل، نرم افزارهای متعدد ارائه شده، به روز‌رسانی io10 و تغییرات بزرگ اپل مورد چالش خود قزارداداه و آن را بررسی کرده است.







 روزنامه کسب وکار

روزنامه کسب و کار با موضوع  متفاوت با روزنامه های قبلی با عنوان نقش گجت های پوشیدنی در یورو 2016 پرداخته ، این روزنامه به افزایش تقاضای خرید گجت های پوشیدنی در یورو 2016 اشاره کرده و گفته بر اساس آخرین گزارش تا سال 2020 ، با افزایش بیست درصدی به بیش از 213 میلیون دستگاه  خواهد رسید، در ادامه این روزنامه به افزایش تقاضای دست بندهای و ساعت هوشمند پرداخته و موضوع های مختلفی چون تشخيص عبور خط از دروازه به وسيله يك گجت پوشيدني مچي ،ابتكار خارق العاده؛ دستكش هوشمند مخصوص ورزشكاران با توچه به برگزاری یورو 2016 در فرانسه را مورد چالش و بررسی خود قرارداده و در آخر از ظهور دستکش هوشمند متفاوتی در دنیای تکنولوزی گفته که نسبت هم نوع های خود در گذشته کارایی های بیشتر و منحصربه فردی دارد.





انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.