سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

فراگیری دروس قرآنی 500 قرآن پژوه در موسسه نورالمهدی چادگان

بیش از 500 قرآن پژوه درموسسه قرآنی نورالمهدی چادگان فعالیت دارند .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر موسسه قرآنی نورالمهدی چادگان گفت:  اظهار کرد: موسسه قرآنی نورالمهدی چادگان 5 سالی است که دایر شده و در زمینه‌های قرآن، احکام و مسائل دینی فعالیت دارد که هرساله نوجوانان، جوانان و بانوان در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند و تا کنون استقبال خوبی صورت گرفته است.

فاطمه بهمن زیاری افزود: موسسه قرآنی نورالمهدی چادگان 500 نفر قرآن‌پژوه دارد که بیش از 200 نفر از آن‌ها را خواهران سنین 5 سال تا 70 سال تشکیل داده و البته بیشتر نفرات از جوانان هستند و به طور ثابت در طی سال در این کلاس ها شرکت دارند و بیش از 300 نفر نیز متغیر هستند که توسط 7 نفر از مربیان خواهر اداره می‌شود.

مدیر موسسه قرآنی نورالمهدی چادگان ادامه داد: کلاس‌های پیش دبستانی با مجوز اداره آموزش و پرورش دراین موسسه دایر است که توسط مربیان مجرب آموزش داده می‌شود.

زیاری اضافه کرد: در این موسسه کلاس‌های قرآنی برای مادران کم سواد و بی‌سواد نیز تشکیل شده است که مادران در نوبت عصرها در این کلاس‌ها حضور دارند و این کلاس‌ها از استقبال خوبی برخوردار است.

وی به شعبه‌های این موسسه در شهرستان اشاره کرد و گفت: در شهر زیارتی رزوه و روستاهای مشهدکاوه، انالوجه و گشنیزجان که زیر نظر موسسه قرآنی نورالمهدی هستند کلاس‌های قرآن، روخوانی، روان‌خوانی، جزءخوانی و احکام تشکیل شده است که بیش از 45 نفر از بانوان در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند.

مدیر موسسه قران نورالمهدی تصریح کرد: تبلیغات اسلامی چادگان همکاری خوبی با این موسسه دارد و از دیگر ادارات شهرستان و خیرین انتظار داریم ما را یاری کنند تا بتوانیم در امر ترویج فرهنگ قرآنی در بین قشر جوان بیشتر تلاش کنیم.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.