سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

24 کارگر شهرداری اهواز تا ساعاتی دیگر آزاد می‌شوند

عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه کارگران شهرداری اهواز هنوز در بازداشت به سر می‎برند، گفت: 24 کارگر شهرداری اهواز تا ساعاتی دیگر آزاد می‌شوند

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،24 کارگر شهرداری به دلیل اعتراضات صنفی خود از 4 روز گذشته تا کنون در بازداشت به سر می‌برند. فرماندار اهواز روز گذشته در گفتگویی اعلام کرده بود که بازداشت این کارگران تا امروز(جمعه) به پایان می‌رسد و آنها می‌توانند به خانه خود بازگردند.


شهردار اهواز درباره این موضوع تاکنون موضعی اعلام نکرده و پیگیری‌های خبرنگار رهیاب برای گفتگو با سید خلف موسوی جهت اطلاع از وضعیت کارگران شهرداری نتیجه‌ای نداده است.

عاشور سواری پور با انتقاد از برخی اقدامات این کارگران در زمان اعتصاب می‌گوید: سنگ پراکنی به ماشین‌های شهرداری کار درستی نبود اما بازداشت این کارگران برخورد مناسبی با اعتراض صنفی آنان نیست و ما از شهرداری و دادگستری استان خوزستان می‌خواهیم با اخذ تعهد از کارگران آنها را آزاد کنند.

جانعلی خورشید عضو کمیسیون خدمات شهری شهرداری اهواز دقایقی پیش با بیان اینکه هنوز 24 کارگر شهرداری اهواز در بازداشت به سر می‌برند، گفت: پیگیری‌ها برای پایان بازداشت به ثمر نشسته و امیدواریم تا یکی دو ساعت دیگر بازداشت این کارگران به پایان برسد و به جمع خانواده خود بازگردند.

انتهای پیام/ض

برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.