سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

سیاست های ابلاغی مبارزه با مواد مخدر باید عملی شود

امام جمعه موقت دزفول گفت: باید به سیاست های ابلاغی در خصوص مبارزه با مواد مخدر عمل شود که این امر یک کار ملی را می طلبد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه در خطبه های نماز جمعه این هفته دزفول در جمع نمازگزاران اظهار کرد: ماهیت استکبار بدعهدی است و صدام یکی از عوامل استکبار بود که اگر از بین نمی رفت نیز اعتمادی به اجرای تعهداتش وجود نداشت.

وی افزود: آمریکا دولتی است که هویت و ماهیت استکباری دارد و این استکبار باعث شد در جنگ جهانی دوم غرب به خودش نیز رحم نکند و در قرن ۱۸ و ۱۹ در جنگ جهانی دوم اتریش توسط آمریکا نابود شود.

امام جمعه موقت دزفول تصریح کرد: مسئولان نظام در خصوص موضوع برجام صادقانه وارد میدان شدند و طبق قرارداد به تعهدات خود عمل کردند ولی هیچکدام از تعهدات آمریکا عملی نشد.

خسروپناه ادامه داد: ایران یک ملت واحد، یک دولت واحد و یک اقتدار واحد است که به رتبه های علمی فراوانی دست یافته و باید آنقدر اقتدار داشته باشد که آمریکا توانایی مقابله با آن را نداشته باشد.

وی همچنین به اقدامات امریکا در مصر و لبنان اشاره کرد و گفت: لبنان از دو سال پیش رییس جمهوری ندارد و به دلیل مشکلاتی که در این کشور به سبب اعتماد به آمریکا ایجاد شده خیابانهای این کشور به زباله دان تبدیل شده است .

خسروپناه اضافه کرد: مردم لبنان به دلیل وجود مافیای آب فقط سه ساعت در شبانه روز آب دارند و مجبورند آب شست وشو و آب آشامیدنی خریداری کنند به گونه ای که ماهانه ۲۰۰ دلار برای تامین آب مورد نیاز آشامیدنی و شست و شو باید پرداخت کنند.

امام جمعه موقت دزفول در بخش دیگری از خطبه با بیان اینکه مواد مخدر به عنوان یک بحران اجتماعی مطرح است تصریح کرد: به دلیل اینکه مرزهای ایران مرزهای تولید خشخاش است و مواد مخدر از این جاده ها منتقل می شود درصد بالایی از مواد مخدر در کشور توزیع می شود.

وی تاکید کرد: باید به سیاست های ابلاغی در خصوص مبارزه با مواد مخدر عمل شود که این امر یک کار ملی را می طلبد.

خسروپناه در پایان گفت: مردم باید از نظر فرهنگی مراقب فرزندان خود باشند زیرا مراقبت های تربیتی موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود ضمن اینکه قوای سه گانه نیز باید در این خصوص تلاش کنند.
انتهای پیام/ض
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.