سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت؛

عدم رعایت ظرفیت آسانسور مهمترین عامل محبوس شدن افراد

معاونت عملیات آتش نشانی شهر رشت خبر داد. 291 تن در سال گذشته در داخل آسانسور محبوس شده بودند که به سلامت و کمترین زمان از داخل آسانسور خارج شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، شهرام مومنی در گفتگو با خبرنگار باشگاه اعلام کرد: معمولا بلافاصله بعد از گیر افتادن در آسانسور ، احساس خفگی به افراد دست می دهد افزود : بد نیست بدانید که هیچ کس در حادثه گیر کردن دچار خفگی نشده است ، زیرا این ذهنیتی که درخصوص تمام شدن اکسیژن در آسانسور ایجاد شده کاملا اشتباه است و چنین موردی در ساختار آسانسور های امروزی امکان ندارد و تنها مشکل، استرس و نگرانی حادثه دیدگان است.



مومنی با بیان اینکه در سال 94 آتش نشانان و تیم امداد و نجات بالغ  بر 210 مورد خدمات مربوط به آسانسور به شهروندان ارائه دادند .

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد : با توجه به رعایت ایمنی در سوار شدن و بهره گیری آسانسور و تصحیح نواقص موجود در آسانسور ها توسط افراد متخصص ضروری است. به محض محبوس شدن پس از اطلاع به مرکز ستاد فرماندهی 125 آتش نشانی ، خونسرد و صبور باشند و تا لحظه اعلام گروه نجات برای خروج از کابین منتظر بمانند تا بواسطه عجله برای خروج دچار آسیب نشوند.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.