سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران:

جزئیات هلاکت اعضای گروهک پژاک در مرزهای غربی/کشف مقادیر زیادی مهمات از تروریست‌ها

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه مرزهای کشور برای ورود جریان‌های داعشی و تکفیری ناامن است، گفت: شب گذشته با تلاش نیروهای سپاه پاسداران گروهک پژاک در مرزهای غربی متلاشی شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بنا بر گزارش دریافتی ،‌سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری دقایقی پیش در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گروهک پژاک در مرزهای غربی کشور شب گذشته توسط نیروهای سپاه پاسداران شناسایی شد و از اعضای این باند به هلاکت رسیدند؛ از این گروه تروریستی مقادیر زیادی سلاح و مهمات کشف و ضبط شده است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه مرزداران نیروی انتظامی نیز در تمام مرزهای کشور استقرار دارند، گفت: در روزهای گذشته نیز در درگیری نیروهای انتظامی با یک گروهک تروریستی در خاش 5 نفر به هلاکت رسیدند و یک نفر از نیروهای انتظامی به شهادت رسیده است.

سردار اشتری با بیان اینکه نظم و امنیت مطلوبی در مرزهای کشور وجود دارد، بیان داشت: مرزهای کشور از حیث تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی مجهز بوده و برای ورود جریان‌های ضد انقلاب، داعشی و تکفیری نا امن است و نفوذ گروه‌های ضد انقلاب در ورودی مرزهای کشور میسر نیست.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های دریا در سواحل مازندران از اوایل تابستان با حضور نیروی انتظامی گفت: با تلاش مسئولان استانی سال گذشته آمار غریق در استان 60 درصد کاهش یافته و مردم و خانواده‌ها باید در این زمینه اقدام جدی انجام دهند.

فرمانده نیروی انتظامی وضعیت شاخص‌های امنیتی و اجتماعی مازندران را در سطح مطلوبی بیان کرد و گفت: نقش مدیریت ارشد استان در ارتقای شاخص‌های امنیت اجتماعی بسیار مطلوب بوده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.