سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

برگزاری کارگاه آموزشی نصب انشعابات آب در زنجان

معاونت امور مشترکین شرکت آبفای استان از برگزاری کارگاه آموزشی نصب انشعابات آب خبر داد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مهندس سعید شریفی در این کارگاه آموزشی گفت : هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی آشنایی همکاران با روشهای نصب کنتور به صورت زمینی و دیواری و همچنین اصلاحات انجام گرفته و کم کردن اتصالات دنباله کنتور و انواع کولکتورها می باشد.

وی به مزیت نصب کنتور به صورت زمینی اشاره و تصریح کرد: نصب کنتورها به روش نوین و استفاده از حوضچه کنتور جهت محافظت از کنتور و انشعاب وشیرآلات و دسترسی آسان برای قرائت کنتور استفاده می شود

معاونت امور مشترکین شرکت آبفای استان در ادامه با اشاره به اهداف نصب کنتور به صورت دیواری افزود : نصب کنتور به صورت دیواری و نصب تابلو انشعاب دارای مزایای بسیار بالایی است که این انشعاب دارای 2 درب مجزاست که یکی از آن قابلیت پلمپ دارد و دارای عایق حفاظتی است که مانع یخ زدگی کنتور و تاسیسات تا 15 درجه منفی صفرمی شود.

وی افزود : سهولت قرائت توسط مامور و تسریع در امر قرائت ، قابلیت اتصال ایمن و آسان به شبکه برق و سایر تجهیزات شبکه های ارتباطی امکان نصب و استفاده از کنتورها و شیرآلات با قابلیت کنترل از راه دور از دیگر اهداف اجرای این کیت انشعاب به صورت دیواری است.

گفتنی است: در کارگاه آموزشی نصب انشعابات ، حاضرین باروش کارانواع شیرقطع کن ها ، شیرهای یک طرفه و حفاظ ها ، انواع شیرفلکه ها ، شیرتکضرب و کولکتورهای چدنی آب آشنا شدند.


انتهای پیام/ن

برچسب ها: کارگاه ، آموزشی ، آب ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.