سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

مشکلات عرضه غیرمجاز دام در ماهشهر

جایگاه عرضه دام زنده ماهشهر مشکلات عرضه غیرمجاز دام را برطرف کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس شورای شهر بندر ماهشهر گفت: با ساخت و بهره‌برداری از جایگاه عرضه دام زنده در این شهرستان مشکل عرضه غیرمجاز دام در ماهشهر برطرف شده است.

مجاهد نظارات افزود: رهاسازی و نگهداری احشام زنده در شهر، علاوه بر زشت کردن چهره شهر و آسیب به فضای سبز به دلیل احتمال انتقال بیماری‌های مشترک بین انسان و دام مخاطرات بهداشتی و زیست محیطی قابل توجهی دارد.

وی با تاکید بر اینکه در گذشته نگهداری احشام در شهر به نارضایتی شهروندان منجر شده بود، گفت: به علت عدم تناسب مکان فروش دام‌ها با بافت درون شهری و ایجاد مشکلاتی نظیر آلودگی زیست‌محیطی ناشی از نگهداری دام زنده در مکان‌های غیر استاندارد، افزایش احتمال سرایت آلودگی‌ها به مکان‌های مسکونی و ایجاد بیماری‌های مختلف، عدم نظارت مناسب بر ذبح دام و پراکندگی فروش دام در نقاط سطح شهر، احداث و راه‌اندازی چنین جایگاهی در خارج از شهر کاملاً ضروری به نظر می‌رسید.

رئیس شورای شهر بندر ماهشهر افزود: بر همین اساس جایگاه عرضه دام زنده بندر ماهشهر با کمک عوامل و متصدیان فروش دام زنده این کار سال گذشته کلید خورد و در زمان کوتاهی توسط شهرداری احداث و به بهره‌برداری رسید و در حال حاضر این جایگاه با مساحت 5 هزار و 760 متر مربع و با 11 غرفه در حال خدمات‌رسانی به شهروندان است.

نظارات گفت: این پروژه یکی از طرح‌های مهم شهرداری به شمار می‌رود و در حال حاضر بسیاری از مشکلاتی که عرضه غیر مجاز دام در سطح شهر داشت برطرف شده است .

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.