سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

سرمایه‌گذاری از تملک کلی ۴۰ بلوک از بدنه پیامبر اعظم (ص)

معرفت قائم مقام شهردار قم گفت: تملک کلی ۴۰ بلوک از بدنه پیامبر اعظم (ص) سرمایه گذاری شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ یکی از معضلات بلوک‌های تملک شده بلاتکلیفی و عدم تفکیک واحدهای کوچک و بزرگ کنار هم است.

معرفت قائم مقام شهردار قم بیان کرد: شهرداری هر ملکی را که تملک کرده و خریده ثبت کرده و هیچ‌کدام از املاک مشکل ثبتی ندارند.

وی افزود: کار سخت شهرداری مرتبط با تجمیع بلوک‌ها و در عین حال تفکیک هر بلوک به هم می‌باشد.

قائم مقام شهرداری قم عنوان کرد: در حال حاضر انتشار اوراق مشارکت برای طرح‌های بزرگ شهرداری از جمله بلوار پیامبر اعظم(ص) ضرورت و توجیه اقتصادی ندارد.

جعفری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت:‌ هفت ایستگاه آتش‌نشانی از نظر ابنیه تکمیل شده و تجهیز این ایستگاه‌ها برای بهره‌برداری در دستور کار است.

وی عنوان کرد: سه ایستگاه به بهره‌برداری رسیده و هفت ایستگاه منتظر هستیم که تجهیزات آن‌ها را خریداری کرده و داخل این ایستگاه‌ها قرار دهیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اظهار کرد: سه ایستگاه آتش‌نشانی تجهیز شده، هفت ایستگاه دیگر از نظر ابنیه کامل است، در صورت تجهیز به بهره‌برداری خواهد رسید

در پایان تصریح کرد: برخی از مناطق شهری به ایستگاه آتش‌نشانی نیاز داردو در صدد احداث و راه اندازی این ایستگاه‌ها هستیم و باید در نظر داشت برخی خودروهای آتش‌نشانی قم قدمت بالای ۲۰ سال دارند که نیاز به نوسازی این ناوگان می‌باشد.

انتهای پیام/ج

برچسب ها: تملک ، شهردار قم ، املاک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.