سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در قالب جشنواره رمضان؛

تشرف زائران گنابادي به مشهد آخر هرهفته

معاون گردشگري اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي گفت: زائران گنابادي آخر هرهفته در قالب جشنواره رمضان مهمان حضرت امام رضا (ع) در مشهد مي شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سيد جواد موسوي افزود: اين جشنواره با هدف تسهيل زيارت و برگزاري تورهاي زيارتي در برخي از شهرستان هاي استان از جمله شهرستان گناباد با همكاري يكي ازدفاتر خدمات مسافرتي و جهانگردي برگزار مي شود.

وي افزود: در اين جشنواره كه در ماه مبارك رمضان برگزار مي شود، زائران و گردشگران گنابادي با ثبت نام در اين دفتر خدمات مسافرتي پنج شنبه هر هفته به مشهد مقدس سفر خواهند كرد.

معاون گردشگري اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي گفت :بر اين اساس، گردشگران ثبت نام شده در اين تور زيارتي ساعت 14 پنج شنبه هر هفته از گناباد به مشهد مقدس اعزام و ضمن زيارت بارگاه ملكوتي حضرت امام رضا (ع) و بازديد از برخي از جاذبه هاي گردشگري و اماكن فرهنگي – تاريخي مشهد، افطار و سحر را در مشهد مقدس سپري خواهند كرد.

موسوي خاطر نشان كرد: در حال حاضر اين جشنواره در شهرستان گناباد در حال برگزاري است كه با استقبال بسيار خوب گردشگران گنابادي روبه رو شده است و آمادگي داريم تا اين جشنواره را در ساير شهرستان هاي استان نيز برگزار كنيم.

انتهای پیام//

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.