سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان جشنواره های فرهنگی بسیج خراسان رضوی

رئیس سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی گفت: فراخوان جشنواره های تئاتر، هنرهای تجسمی، ادبیات داستانی و سرودهای انقلابی این استان منتشر شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد سرهنگ کمای ادبیات پسااستعماری، نمایش و مدافعان حرم، ادبیات مقاومت و شهدای حرم' را از موضوعهای جشنواره تئاتر بسیج برشمرد.
وی گفت: هنرمندان می توانند در سه رشته نمایش صحنه ای، نمایش میدانی و نمایشنامه آثار خود را تا دهم تیر آتی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
رئیس سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی افزود :جشنواره سرودهای انقلابی با موضوعات 'فرهنگ بومی و اقوام ایرانی، بسیج، ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی، فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس' می باشد و این جشنواره ویژه برادران است و هر گروه می تواند بین هفت تا 12 نفر عضو داشته باشد و گروهها در تعداد آثار محدودیتی ندارند.

کمالی افزود : در جشنواره هنرهای تجسمی نیز 'سبک زندگی اسلامی و ایرانی، حقیقت و زیبایی، فرصتها و تهدیدهای شبکه های اجتماعی و افشای جنایتهای گروهای تکفیری به ویژه داعش' از موضوعهای اولویت دار هستند.
وی افزود: هنرمندان در رشته نگارگری و گرافیک در استفاده از تکنیکهای مختلف آزاد هستند و در وی 'جریانهای تکفیری و سلفی، حادثه منا، برجام و شهدای هسته ای' را محورهای جشنواره ادبیات داستانی اعلام کرد و گفت : هنرمندان می توانند در دو قالب داستان کوتاه و داستانک آثار خود راتهیه کنند که داستان کوتاه باید 700 تا پنج هزار کلمه و داستانک بین 300 تا 700 کلمه باشد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی گفت مهلت ارسال آثار برای شرکت در این جشنواره تا 20 مرداد اعلام کرد و افزود : علاقه مندان جهت اطلاعات بیشتر به سایت سازمان هنرمندان به آدرس http://www.razavibao.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام//



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.