سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جعفرزاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مسئولان هرچه سریعتر برنامه‌های خود را در رابطه با فرمایشات رهبری اعلام کنند

نماینده مردم گیلان گفت: امیدوارم مسئولان هرچه سریعتر در رابطه با فرمایشات رهبری برنامه‌ها و دستورات کار خودشان را اعلام کنند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران اظهار داشت: در فرمایشات مقام معظم رهبری چند نکته وجود داشت یکی اینکه تقریبا همه کسانی که در آنجا حضور داشتند از مدیران ارشد کشوری بودند.

وی ادامه داد: خوشبختانه سکان این کشتی نظام بعد از 38 سال دست کسی است که تسلط و اشرافیت بر همه مسائل و همه موضوعات دارد، ایشان در دیدارها  از عملی‌ترین و تخصصی‌ترین موضوعات از جمله زاد و ولد تا سینمای هالیوود صحبت کردند اما نکته دیگری وجود داشت و آن صراحت بیان مقام معظم رهبری بود.

نماینده مجلس دهم گفت: صراحت بیانی که ما آن را در کشور کم داریم و این یک نوع آموزش و عدم تعارف بود چرا که همه ما با یکدیگر با تعارف صحبت می‌کنیم.

جعفرزاده ایمن آبادی اظهار داشت: وقتی مقام معظم رهبری دیدند که مردم مشکل دارند و اقتصاد مقاومتی آنطور که مورد نیاز است پیش نمی‌رود لذا بی‌تکلف و بدون ملاحظات عرفی مطالبشان را بیان کردند.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم تمامی مسئولان به ویژه دولت هرچه سریعتر در رابطه با فرمایشات رهبری برنامه‌ها و دستورات کار خودشان را اعلام کنند. 

انتهای پیام/


 

برچسب ها: ایمن ابادی ، مجلس ، رهبری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.