سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

قدردانی از دانش آموزان برتر قرآنی آمل

آیین تجلیل از دانش آموزان برتر قرآنی و فرهنگی آموزش و پرورش آمل به همت معاونت پرورشی و تربيت بدنی آموزش وپرورش آمل، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حمید محمدنسب مدیرآموزش و پرورش آمل با اشاره به این که امامان ما زیباترین لحظات عمر خود را با خواندن قرآن سپری می کردند، گفت: خداوند قرآن را راهنمایی برای انسان ها قرار داده است که با تمسک به آن می توان به سعادت رسید وخوش به حال شما که در سنین نوجوانی موفق شدید قرآن خوانده و یاد بگیرید.

محمدنسب با بیان این که آشنایی دانش آموزان با قرآن کریم و فرهنگ قرآنی نقش مهمی در تربیت دینی این قشر تاثیرگذار دارد، افزود: انس دانش آموزان با قرآن سبب تربیت نسلی پاک و مومن می شود.

وی گفت: مدارس قرآنی با آموزش صحیح قوانین الهی و قرآنی به دانش آموزان می توانند نقش بسزایی در گرایش به مسایل اخلاقی در جامعه داشته باشند.

وی به اقدامات صورت گرفته در خصوص گسترش فرهنگ قرآنی و دینی در میان دانش آموزان در مدارس آمل از قبیل برگزاری مسابقه و کلاس ضمن خدمت با 300 موضوع قرآنی با همکاری اداره اوقاف آمل، مسابقه ضمن خدمت شرح جز هشتم قرآن برای همکاران فرهنگی، مسابقه درس هایی از قرآن کریم آقای قرائتی بطور هفتگی برای دانش آموزان، برگزاری مسابقات قرآن، نماز، احکام، نهج البلاغه، صحیفیه سجادیه، انشاء نماز، مداحی، اذان برای مرحله شهرستانی، استانی و کشوری ، حضور 6 نفراز دانش آموزان در رشته احکام ، انشا نماز، صحیفیه سجادیه و نهج البلاغه برای مسابقات کشوری، طرح ختم قرآن در مدارس در صبحگاه در طول سال و دیگر فعالیت ها را عنوان کرد.

در پایان پس از تلاوت قرآن و همخوانی توسط دانش آموزان به 300 نفر ازدانش آموزان آمل که توانستند رتبه های اول تا سوم را در مسابقات قرآنی و فرهنگی کسب کنند لوح وهدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.