سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

پايان خط سارقان منزل با 28 فقره سرقت در زنجان

فرمانده انتظامی استان از دستگيری باند چهار نفره سرقت منزل در زنجان و كشف 28 فقره سرقت منزل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار عليرضا صالحی گفت: در پي وصول تعدادی شکايت مبنی بر وقوع سرقت منزل ، نظر به حساسيت موضوع پرونده جهت تحقيقات و ادامه رسيدگی به دايره مبارزه باسرقت پليس آگاهی ارجاع شد.

اين مقام ارشد انتظامی استان زنجان افزود : كارآگاهان دايره مبارزه با سرقت با گشت هاي ويژه در نيمه های شب به صورت محسوس و نامحسوس به فعاليت پرداختندو طی تحقيقات و بررسی اوليه موفق شدن ردی از سارق سابقه دار را در اين سرقت ها به دست آورند.

وی ادامه داد: با اطمينان از دست داشتن يك سارق سابقه دار به هويت "م– س " در اين سرقت ها وی دستگير وطي تحقيق و بازجويی به عمل آمده ابتدا منكر هر گونه سرقت بود ، اما پس مواجه با ادله ومستندات پليس به ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت منزل در سطح شهرستان زنجان با همدستی سه نفر ديگر اعتراف كرد.

سردار صالحي گفت : سارق دستگير شده به همدستی سه نفر ديگر معترف که با شناسايی محل اختفاء آنان ،هر سه سارق دستگير و در بازرسی از محل اختفای آن ها مقاديری وسايل سرقتی از قبيل: قالی،قاليچه،تلويزيون، کيس وکامپيوتر،کپسول گاز،پتو و ظروف آشپزخانه کشف شد .

فرمانده انتظامی استان زنجان با بيان اينكه سارقان دستگير شده در بازجويي های خود به 28 فقره سرقت منزل اعتراف كردندخاطرنشان کرد : متهمان پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانونی تحويل مراجع قضايی شدند.

وی در پايان از شهروندان خواست مراقب اموال خود باشند، درب منازل را با قفل مورد اطمينان محكم كنند و از گذاشتن هر گونه اشياء قيمتی و وجه نقد بالا در منازل هنگام مسافرت خودداری کنند در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک بلافاصله با مرکز فوريت های پليسی 110 تماس بگيرند.


انتهای پیام/ن

برچسب ها: سارقان ، سرقت ، منزل ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.