علی سرتیپی تهیهکننده و رئیس کانون پخشکنندگان سینما در گفتگو با خبرنگار
حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: استقبال از دو فیلم «بارکد» و «ایستاده در غبار» که با شروع ماه مبارک رمضان اکران شدند٬ از سایر فیلمها بیشتر و مطلوبتر بوده و در نتیجه فروش بهتری داشتهاند.
وی افزود: به دلیل اینکه تبلیغات گسترده و زیادی در خصوص طرح ویژه ماه مبارک رمضان صورت نگرفته٬ استقبال از فیلمهای سینما مثل سال گذشته نیست.
سرتیپی در ادامه اظهار داشت: درست است که استقبال از این طرح مثل ماه رمضان سال ۹۴ نیست اما نمیتوان گفت این طرح شکست خورده. در مجموع استقبال نسبی از فیلمها شده و همانطور که گفتم از دو فیلم اکران ماه رمضان استقبال بیشتری شده است.
رئیس کانون پخشکنندگان سینما در خصوص زمان اکران فیلم «یتیم خانه ایران» بیان کرد: بنا بر تصمیمی که گرفته شد، اکران عمومی این فیلم در فصل پاییز خواهد بود.
انتهای پیام/