سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ برزیل؛

تیم ملی مشتزنی افغانستان عازم باکو شد

تیم ملی مشتزنی افغانستان برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ برزیل عازم باکو شد.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، تیم 6نفری فدراسیون مشتزنی افغانستان امروز با ترکیب 3 ورزشکار، 2مربی و یک هیت کابل را به مقصد باکو پایتخت آذربایجان جهت اشتراک در مسابقات سهمیه المپیک ۲۰۱۶ برازیل ترک کردند.

عارف نظری با وزن ۵۲ کیلو گرام احمد صمیم ۵۶ کیلو گرام و الله داد رحیمی ۶۹ کیلو گرام نماینده های کشورمان هستند که برای سهمیه المپیک مشت می زنند.

عارف نظری با وزن ۵۲ کیلو گرام احمد صمیم ۵۶ کیلو گرام و الله داد رحیمی ۶۹ کیلو گرام نماینده های کشورمان هستند که برای سهمیه المپیک مشت می زنند.

مجیب الله قاری زاده مسوول نشرات فدراسیون مشتزنی افغانستان به خبرگزاری بخدی گفت: سه ورزشکار کشور با روحیه ای بالا جهت کسب سهمیه المپیک به آذربایجان رفتند.

آقای قاری زاده می گوید، عارف نظری با وزن ۵۲ کیلو گرام احمد صمیم ۵۶ کیلو گرام و الله داد رحیمی ۶۹ کیلو گرام نماینده های کشورمان هستند که برای سهمیه المپیک مشت می زنند.

شکیب ستاری رییس فدراسیون مشتزنی و عبدالله به عنوان ریس و هیت تیم، نثاراحمد قاری زاده و عبدالحی عزیز پور به عنوان مربی، تیم مشتزنی را همراهی می کنند.

گفتنی است این مسابقات به میزبانی کشور آذربایجان و با اشتراک کشور های عضو فدراسیون جهانی بوکسینگ به تاریخ ۱۶ تا ۲۶ جون در شهر باکو بر گزار می شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.