سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

اجرای موفق طرح مکنا در چهارمحال و بختیاری

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری، از اجرای موفق طرح مکنا (مدیریت کیفیت ناجا) در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سرهنگ جمشید محبت خانی، در حاشیه بازدید معاون سیاسی امنیتی استانداری چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح مکنا (مدیریت کیفیت ناجا) در کلانتری ۱۱ سعدی شهرکرد گفت: این طرح با هدف ارتقای کیفیت، سرعت، صحت و دقت خدمت رسانی در نیروی انتظامی اجرا می شود.

وی افزود: طرح مکنا در استان، از اول تیرماه سال ۹۲ در کلانتری های ۱۱ سعدی و ۱۳ امام خمینی (ره) شهرکرد و کلانتری ۱۸ هفشجان و از اول تیرماه سال ۹۳ در کلانتری ۱۱ لردگان به مرحله اجرا درآمد.

محبت خانی، با اشاره به اجرای موفق این طرح در چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: در سال ۹۲ کلانتری های ۱۱ سعدی و ۱۳ امام خمینی (ره) شهرکرد، به ترتیب موفق به کسب نشان درجه ۳ (برنز) و نشان اهتمام (درجه ۴) از سوی دبیرخانه مکنای ناجا شدند.

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در سال ۹۳ نیز کلانتری ۱۱ لردگان، نشان درجه ۳ (برنز) و کلانتری ۱۸ هفشجان، نشان اهتمام (درجه ۴) اجرای این طرح را کسب کردند.
 
وی گفت: نتایج ارزیابی سال ۹۴ طرح مکنای ناجا نیز تاکنون اعلام نشده است.

محبت خانی یادآور شد: این طرح در ۴ حوزه خوشایندسازی محیطی، فرآیندها، رفتار و خلاقیت، و با هدف تسریع در کار ارباب رجوع، ارتقای سطح آموزش کارکنان، ارسال الکترونیکی پرونده ها به دادسرا و افزایش عملکرد کارکنان و میزان تعامل و پاسخگویی به نیاز مراجعین اجرا می شود.

به گفته وی؛ آمار جرم و سرقت از ابتدای امسال در چهارمحال و بختیاری، نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳ درصد کاهش داشته که اجرای طرح مکنا، از جمله عوامل و اقدامات مؤثر در این زمینه بوده است.

انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.