سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

فعالیت 200 حلقه چاه غیر مجاز در شاهرود

سرپرست اداره امور منابع آب شهرستان شاهرود از برخورد جدی و قانونی با متخلفان حوزه آب خبر داد. برخورد جدی و قانونی با متخلفان حوزه آب در دستور کار متولیان امر قرارگرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،سرپرست اداره امور منابع آب شهرستان شاهرود در نشست شورای حفاظت از منابع آب و کارگروه امور زیربنایی اقتصاد مقاومتی شاهرود با اشاره به ضرورت نصب کنتورهای هوشمند اظهار داشت: در شهرستان شاهرود 617 چاه آب مشمول نصب کنتور وجود دارد.

علیرضا نوری با بیان اینکه عمده صاحبان چاه، کنتور هوشمند را خریداری کرده‌اند خاطرنشان کرد: تاکنون 51 درصد این کنتورهای هوشمند نصب شده است.
وی گفت : بیشترین هدررفت آب در بخش کشاورزی است که همین امر ضرورت نصب کنتورهای هوشمند برای چاه‌های کشاورزی را جدی تر می کند. نوری از وجود تعداد 200 حلقه چاه آب غیرمجاز خبر داد و گفت: با متخلفان برخورد قاطع صورت می‌گیرد و چاه‌های غیرمجاز نیز بسته می‌شود.
رئیس دادگستری شاهرود در این نشست از برخورد جدی و قانونی با متخلفان در حوزه آب خبر داد و گفت: پرونده‌های تخلفات در حوزه آب با قاطعیت بررسی می‌شود.
علی اکبریان با اشاره به ضرورت نظارت دقیق بر کار کنتورخوان‌ها خاطرنشان کرد: کمبود منابع آبی و بحران آب باید دغدغه همه مدیران اجرایی شاهرود باشد.
انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.