سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیستان وبلوچستان

برگزاري جشنواره اختراعات رويش خاوران با مشاركت بنياد نخبگان استان

رييس بنياد نخبگان سيستان و بلوچستان گفت: بنیاد ملّی نخبگان با هدف رونق بخشیدن به فضای ابتکار، انگیزه بخشیدن به جوانان و شناسایی اختراع های برگزیده و تسهیل مسیر حرکت آنها به منظور رسیدن به محصولی دانش بنیان و تکمیل چرخة نوآوری و تبدیل دارایی های فکری به ثروت، جشنواره های منطقه ای رویش را برگزار می کند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛پهلواني افزود: اختراع هایی كه پس از نام نویسی و شرکت در جشنواره های مذکور، به تأیید هیئت داوران برسند، می توانند از تسهیلات بنیاد برای طی مسیر توانمندسازی اختراع های برگزیده بهره¬مند شوند.

وی تاکید کرد: مخترعين استان سيستان و بلوچستان مي توانند بدون هيچ گونه سقف و محدوديتي در جشنواره رويش خاوران در شهر مقدس مشهد شركت کنند و اختراع خود را در رقابتي سالم مورد ارزيابي قرار دهند.

وي افزود: در جشنواره اختراعات رويش كوير كه در سال قبل به ميزباني بنياد نخبگان استان سيستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد، از 13 طرح برگزيده بوسيله هيات داوران بنياد ملي نخبگان، تعداد 5 طرح مربوط به مخترعين استان سيستان و بلوچستان بود كه نشان دهنده پتانسيل بالاي استان در حوزه اختراعات مي باشد.

وي در پايان تصريح كرد: افراد علاقمند و واجد شرايط جهت شركت در جشنواره رويش خاوران مي توانند تا تاريخ 8 تیرماه سالجاری با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني بنياد نخبگان استان خراسان رضوي در سامانه نام نويسي جشنواره به آدرس sabtenam.bmn.ir ثبت نام کرده و جهت كسب اطلاعات بيشتر نيز مي توانند به وبگاه بنياد نخبگان استان سيستان و بلوچستان به آدرس sb.bmn.ir مراجعه و يا با شماره تلفن 33223545-054 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.