سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

دولت تدبیر و امید به تمام وعده های خود پایبند است

فرماندار شهرستان شاهین دژ گفت: دولت تدبیر و امید به تمام وعده های خود در زمینه های مختلف پایبند بوده و به آنها عمل می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،حسین عباسی در آئین گرامیداشت حماسه 24 خرداد که در مجتمع فرهنگی هنری حافظ این شهرستان و با حضور امام جمعه و شماری از مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: این دولت تمام تلاش خود را به کار بسته است تا به مصوبات و وعده های داده شده عمل کند زیرا معتقد است که اجرا نشدن مصوبات دولت باعث نگرانی مردم خواهد شد.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با تمام توان خود پیگیر حل مشکلات و مسائل مختلف کشور است، افزود: این دولت از زمان روی کار آمدن تلاش کرده تا از دادن وعده هایی که غیر قابل عمل بوده و جنبه شعاری دارد، خودداری کند.

عباسی به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای را موفقیتی بزرگ برای ملت ایران عنوان کرد و افزود: وعده دولت در زمینه حفظ دستاوردهای هسته ای ملت ایران عملی شد و به تمامی دنیا به اثبات رسید که انرژی هسته ای حق مسلم همه مردم ایران است که در دولت دکتر روحانی محقق شد.

وی ادامه داد: تدبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و اراده مردم تاکنون نقش مهمی در موفقیت دولت تدبیر و امید داشته است.

عباسی با بیان این که دکتر روحانی در حالی دولت را تحویل گرفت که رشد اقتصادی کشور منفی و خزانه خالی بود، افزود: با این وجود با تلاش های این دولت هم اکنون رشد اقتصادی ایران مثبت شده است و هر روز شاهد کاهش تورم در کشور هستیم.

وی در ادامه با اشاره به خدمات دولت در شهرستان شاهین دژ اظهار کرد: در طول این دولت خدمات چشمگیری در این منطقه انجام شده است که می توان به اختصاص بیش از 70 میلیارد ریال برای راه ارتباطی بوکان به شاهین دژ و اختصاص بودجه برای راه مواصلاتی شاهین دژ به میاندوآب، گاز رسانی به 54 روستا و آبرسانی به 15 روستای منطقه اشاره کرد.

فرماندار شهرستان شاهین دژ تجهیز بیش از 700 هکتار از اراضی این شهرستان به آبیاری تحت فشار، احداث کمپ گردشگری پارک جنگلی شهرستان شاهین دژ به مساحت 2.5 هکتار که به زودی کلنگ زنی خواهد شد و اختصاص بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد سایت بزرگ گردشگری زرینه رود را از دیگر اقدامات دولت در این شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/ب


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.