سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

سال 97 سال بهره مندی روستاها از نعمت گاز طبیعی

تمامی روستاهای بالای 20 خانوار مازندران تا پایان سال 97 از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه هزار و 729 روستای مازندران تا کنون از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند گفت: روستاهای بالای 20 خانوار مازندران تا پایان سال 97 از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

محمد اسماعیل ابراهیم زاده با بیان اینکه طرح خط 42 اینچ انتقال گاز دامغان ـ کیاسر ـ ساری به عنوان یک خط استراتژیک برای پایداری مستمر گاز در استان است افزود: طرح خط 42 اینچ انتقال گاز دامغان ـ کیاسر وساری به طول 170 کیلومتر با هزار میلیارد تومان اعتبار در حال انجام است.

وی گفت : با ایجاد این خط کارخانه سیمان کیاسر، روستاهای چهاردانگه و دودانگه، بخشی از تقویت خط سوادکوه و در صورت احداث کارخانه پتروشیمی را می‌توان از این خط بهره‌برداری کرد.

وی افزود : در دولت یازدهم عملیات اجرایی این طرح در مازندران در دستور کار قرار گرفت و عملیات لوله‌گذاری 30 کیلومتر از این طرح انجام شد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: علاوه بر آن 100 کیلومتر از زمین مسیر اجرای طرح به تملک پیمانکار در آمد و در 60کیلومتر آن عملیات اجرایی آغاز شده است.

ابراهیم زاده افزود: در سال گذشته برای اجرای پروژه های استان بالغ بر 250 میلیارد تومان بودجه هزینه شده است.

وی گفت: گازرسانی به شهرهای کجور و پول شهرستان نوشهر و شهر رینه پیمانکاران مشغول کار بوده و سرمایه گذار به روش CNG انجام شده است و به زودی مشغول کار خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.